Klacht indienen of ervaring delen

Het kan zijn dat u niet tevreden bent over onze service. Een door ons geleverd product is bijvoorbeeld defect of voldoet niet aan uw verwachting. Maar u kunt ook ontevreden zijn over onze dienstverlening. Een door u besteld product is bijvoorbeeld niet of dubbel geleverd. Of misschien vindt u dat u te lang moet wachten aan de telefoon. Kortom: heeft u een negatieve ervaring met Boeren Medical? Laat het ons weten. Maar ook positieve ervaringen met Boeren Medical horen we uiteraard graag van u.

Hoe kunt u uw ervaringen met ons delen?

U kunt op twee manieren uw ervaringen aan ons kenbaar maken:

Welke informatie hebben wij van u nodig?

Vertel ons alle informatie die van belang zou kunnen zijn. Bijvoorbeeld de naam van het product waar het om gaat, eventuele artikelnummers en data van gebeurtenissen. Omschrijf zo helder mogelijk wat is er gebeurd en waar bent u (on)tevreden over? Geef eventueel aan hoe u denkt dat wij het beste een en ander voor u kunnen oplossen.  Geef ook aan hoe u het liefst wilt dat wij contact met u opnemen: per telefoon, brief of e-mail. Vergeet verder niet uw contactgegevens te vermelden: naam, adres, woonplaats, geboortedatum, telefoonnummer en uw e-mailadres.

Afhandeling

Onze Klantenservice zorgt uiteraard voor een tijdige en correcte afhandeling. Nadat u uw ervaringen aan ons kenbaar heeft gemaakt, kunt u tussendoor altijd contact met ons opnemen over de stand van zaken. Daarvoor belt u met ons gratis telefoonnummer +31 800 099 6640.

Is de oplossing niet naar wens?

U dient uw klacht eerst in te dienen bij Boeren Medical, zodat we naar een goede oplossing kunnen zoeken voor u. Bent u het vervolgens niet eens met de afhandeling en oplossing van uw klacht door Boeren Medical? Dan kunt u de Landelijke Klachtencommissie Medische Hulpmiddelen (LKMH) benaderen. Na melding van een klacht door u als cliënt, neemt het secretariaat LKMH de taak van mediator op zich en wordt met een frisse kijk op de klacht onderzocht of deze alsnog in bemiddeling op te lossen is. Deze bemiddeling is voor alle partijen vrijblijvend en een eventueel advies is dan ook niet bindend.

Om de klacht bij de klachtencommissie aan te melden, vult u het klachtenformulier in. Dit kan zowel per post als per e-mail worden ingediend bij het secretariaat LKMH.

Contactgegevens: 
Secretariaat Landelijke Klachtencommissie Medische Hulpmiddelen
T.a.v. ambtelijk secretaris
Postbus 366 
3830 AK Leusden
e-mail: klacht@lkmh.nl
telefoonnummer: 033 – 434 13 13
website: www.lkmh.nl

Het secretariaat van de klachtencommissie is bereikbaar op ma, di, do en vrij (08.30 en 17.00) uur.

Wanneer er geen bemiddeling plaatsvindt of dit niet tot een oplossing leidt, dan zendt de mediator, uitsluitend op uw verzoek, het bijbehorende dossier en de bevindingen door aan de LKMH. Het doorzetten van de klacht bij de klachtencommissie doet u schriftelijk dan wel per e-mail bij het secretariaat LKMH. De klachtencommissie zal middels haar voorzitter bepalen of uw klacht ontvankelijk is of niet. 

Voor nadere informatie over de Landelijke Klachtencommissie Medische Hulpmiddelen, zie: www.lkmh.nl