Wat te doen met een klacht?

Voor u als klant bij Boeren Medical is het van groot belang dat de producten van goede kwaliteit zijn en dat u op een correcte manier wordt geholpen.

Mocht het onverhoopt toch gebeuren dat u een klacht heeft over een product of dienst van Boeren Medical of bent u van mening dat u niet correct te woord bent gestaan door één van onze medewerkers, bespreek de klacht eerst met ons. Als u ons niet op de hoogte brengt van uw ontevredenheid, kunnen wij deze ook niet verhelpen of oplossen.

Bespreek de klacht met Boeren Medical.

U kunt uw klacht kenbaar maken door telefonisch contact met ons op te nemen of een brief of e-mail te sturen naar onderstaande adresgegevens:

Boeren Medical b.v.

Antwoordnummer 13049 (postzegel niet nodig)
5600 VE Eindhoven
E. info@boerenmedical.nl
I. www.boerenmedical.nl

Boeren medical zal haar uiterste best doen om uw klacht op te lossen.

De klacht is nog niet naar tevredenheid opgelost.

Het kan zijn dat u nog niet tevreden bent met de manier waarop uw klacht behandeld is. In dit geval kunt u contact opnemen met de geschillencommissie van het SEMH of het FHI. Onderstaan staan de contact gegevens vermeld.

Klachtencommissie FHI

Postbus 20993800 CB Amdersfoort
T. 033 - 465 75 07
F. 020 - 461 66 38
E. info@fhi.nl
I. www.fhi.nl

Geschillencommissie SEMH

Postbus 526
2400 AM Alphen aan de Rijn
T. 0172 - 41 48 14
F. 020 - 52 48 118
E. info@semh.info
I. www.semh.info